Алибаба ќе вреди 1,2 трилиони долари до 2025 година. Мултинационалниот технолошки гигант, Alibaba Grupa значително ја прошири својата деловна активност во 2020 година. Главно од растот на побарувачката за неговите услуги и онлајн пазарот поради мерките за ограничено движење. Аналогно на тоа Групацијата Алибаба се појави како еден од најголемите корпоративни победници во Кина во време на криза.

Алибаба ќе вреди 1,2 трилиони долари до 2025 година

Според податоците презентирани од AksjeBloggen.com, се очекува бруто вредноста на стоката на Alibaba да продолжи да расте. Односно нејзината вредност да достигне 1,2 трилиони долари до 2025 година. Во основа тоа е зголемуавње за 55 отсто повеќе од најголемиот конкурент Amazon.

Голем скок на приходите среде пандемија

Приходите на групацијата Алибаба скокнаа за 35 проценти во средината на пандемијата. Alibaba Group се појави како водечка кинеска компанија за е-трговија по епидемијата на САРС од 2003 година. Оттогаш, таа стана значаен заемник и заемодавател, обезбедувајќи повеќе од 100.000 работни места.

Еден од најпрофитабилните пазари на оваа групација е Taobao, кој е одговорен за повеќе од 80 проценти од нејзината продажба. За разлика од Амазон, Алибаба не е вклучена во директна продажба и не поседува магацини. Таа едноставно им помага на брендираните производители и малите бизниси да стигнат до потрошувачите.

Статистичките податоци покажуваат дека приходите на кинеската корпорација за е-трговија се зголемија во последните неколку години.

Според извештаите за заработка на компанијата, Alibaba Group оствари приход од 11,7 милијарди долари во 2015 година. Таа бројка скокна за 390 проценти на 57,9 милијарди долари во 2019 година и продолжи да расте.

Во фискалната година којашто заврши на 31 март 2020 година, Алибаба пријави приход од околу 72 милијарди американски долари, што претставува зголемување за 35 проценти за една година. Речиси 70 проценти од таа вредност е генерирана преку малопродажните продажби во домашната трговија.

Прекуграничното онлајн купување-тренд

Според извештајот за заработката на компанијата, минатата година обемот на бруто стока скокна за 15 проценти и за прв пат достигна над милијарда долари.

Само на „Денот на самците“ во 2020 година преку онлајн купувачите на платформите за електронска трговија на Alibaba’s Tmall и Taobao се реализираа над 2,3 милијарди нарачки. Бројки што ја надминаа продажбата на cyber monday во САД.

Импресивниот раст на продажбата и приходите беше поттикнат од зголемувањето на купувањето преку Алибаба на кинескиот домашен пазар. Поради помалку развиените физички продавници и евтини логистички услуги, пазарот за е-трговија нагло порасна во последните неколку години во градовите од третиот и понизок ранг.

Прекуграничното онлајн купување, исто така станува тренд бидејќи луѓето стануваат се повеќе свесни за меѓународните брендови. Денес, Кина има најголем број онлајн купувачи на глобално ниво, скоро 783 милиони во 2020 година.

Огромното мнозинство од нив користи една од платформите за електронска трговија на Alibaba. Статистичките податоци покажуваат дека бројот на годишни активни потрошувачи на недвижен имот на Алибаба за онлајн купување во Кина достигна 779 милиони во декември минатата година.

Обемот на бруто стока во Амазон до 2025 година

Зголемувањето на онлајн продажбата среде пандемијата исто така го поттикна растот и на продажбата и приходите на Амазон. Извештајот „ Future Shopper 2020 “, спроведен и објавен од „ Wunderman Thompson Commerce “, открива дека 48 проценти од глобалните онлајн купувачи ја избираат „Амазон“ како своја омилена дестинација за купување забавни предмети.

Покрај тоа, 37 проценти од испитаниците ја преферираат Амазон како прва шопинг дестинација за купување играчки, а 29 проценти за купување технологија.

Продавачите на Амазон продадоа стока во вредност од 300 милијарди долари во 2020 година. Тоа е 100 милијарди долари повеќе отколку во 2019 година. Вкупната бруто стока, вклучувајќи ја и продажбата на самата Амазон и пазарот, достигна скоро 490 милијарди долари.

Нето-приходот на втората по големина во светот компанија за е-продажба, скокна за 38 проценти во споредба со 2019 и достигна 386 милијарди долари во 2020 година. Приходите од малопродажба сочинуваат 76 проценти од таа вредност.

Годишниот извештај на Амазон за 2020 година покажа дека онлајн продавниците оствариле приход од скоро 198 милијарди долари, во споредба со 141,2 милијарди во 2019 година.

Приходите од трети продавачи исто така се зголемени и покрај пандемијата достигнале 80,5 милијарди долари во 2020 година.

 

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.