– Новиот автомобилски гигант „Стелантис“ ќе лансира 39 електрични автомобили до крајот на годината, објави претседателот на групата, Карлос Таварес. Според него, групата ќе ги понуди овие електрични автомобили до крајот на 2021 година, меѓу кои ќе доминираат повеќе модели на „Fiat“ .

На првата прес-конференција на претседателот на групата „Стелантис“, која настана со спојување на компаниите „Фиат Крајслер Автомобили“ и „Пежо-Цитроен“, Таварес најави и дека не се загрозени работните места.

Новиот автомобилски гигант „Стелантис“ ќе лансира 39 електрични автомобили до крајот на годината

На онлајн конференцијата одржана вчера тој нагласи: „Ова е првиот ден од нашата нова историја и почеток на патување полно со ентузијазам. Нашата група е во одлична позиција и ќе биде уште поконкурентна на меѓународниот пазар со 39 електрични модели што се очекуваат до крајот на 2021 година. Ова е голема група и има добра и стабилна позиција во Европа, како и во САД и Латинска Америка “, рече Таварес на конференцијата, пренесува РТС.рс.

Спојувањето на FCA и PSA ќе овозможи соработка во вредност од пет милијарди евра, од кои 80 проценти ќе се реализираат во следните четири години, потенцира Таварес, прецизирајќи дека обединувањето на овие две историски групи заедно има вредност од 25 милијарди евра. Тоа е основа на ова спојување и не се предвидува намалување на работната сила.

 Работните места не се загрозени

-„Стелантис“ е создаден за да им донесе нов живот на компаниите што го сочинуваат, а не да ги намалува нивниот капацитет“, подвлече неколку пати Таварес, додавајќи: „ Сите брендови – 14 различни марки се од голема вредност затоа што тие ги претставуваат иконите на автомобилизмот. Потребнио е да се процени како ќе го поддржиме профитабилниот раст на овие компании, кои претставуваат не само историско наследство, туку и богатство. Сè уште не сме завршиле со стратешкиот план, но работиме на тоа како да ги направиме овие брендови уште попрофитабилни. Ние сакаме да го поддржиме нивното ново раѓање, тоа е нешто за што сакам да бидам многу јасен и експлицитен “. Таварес неколку пати повтори дека „Стелантис“ ќе овозможи зачувување на веќе постоечките активности, но исто така и дека ќе генерира нови производи со што ќе се овозможи надминување на сите проблеми што би можеле да се појават како резултат на спојувањето на FCA и PSA.

Патем тој им порача на италијанските синдикати што заседаваат денес, дека нивното внимание е насочено кон опстојување на сите производни капацитети. Односно, дека не планираат да затворат ниту една фабрика. Тој убедува дека обединувањето не само што нема да ги загрози работните места, туку ќе служи како штит за нивна заштита.

Претседателот на групата „Стелантис“ на онлајн конференцијата објасни дека групата ќе им овозможи ефикасност и ефективност на сите фабрики, не само во Италија, туку и во сите други делови на светот, благодарение на синергијата. Дури и моделите чиј опстанок бил неизвесен, сепак ќе преживеат. „Благодарение на„ ефектот на големина“ и можноста за производство на возила што ќе чинат помалку, Групата има капацитет да создаде побезбеден деловен модел за оние брендови за кои претходно не било можно да се донесуваат одлуки.“ Според него и тие модели ќе станат попрофитабилни. Ќе ги има повеќе, повеќе ќе се произведува во фабриките, а работниците ќе бидат многу позаштитени насекаде, особено во Италија.

Според Таварес „во автомобилската индустрија треба многу да се работи на оптимизација на трошоците, но вработувањето е многу мал дел од тој процес“.

Моделите на „Fiat“- доминантни во Групата

Еден од брендовите што може најмногу да профитира во групата која има 14 брендови на автомобили е „Fiat“.

„Ги имаме сите потребни инструменти за производство на посовремени модели на„ Fiat “. Ако сакаме да понудиме профитабилни автомобили, тоа е можно. Ќе направиме нешто слично на она што го направивме со „Opel Corsa“. Таа сега има поголема продажба во Германија од нејзините директни конкуренти. Мора да бидеме поефикасни во италијанските погони. А во тоа ќе успееме благодарение на подобрување на квалитетот и намалувањето на трошоците. Допрва треба да започнеме да работиме на тоа, но тоа е нашата насока “, рече Таварис. Притоа, потенцирајќи дека нема да биде потребно да се воведат мерките користени во случајот „Опел “ за елиминација на моделите поради јаглерод диоксид. Тоа не е случај со„ Fiat “. Тој ги нема тие проблеми.

Исто така, што се однесува до важните италијански компании, како што се „Алфа Ромео“ и „Масерати“, терминот што најчесто го користи Таварес е „повторно придвижување, а не намалување“.

Електрични автомобили

Таварес нагласи дека групата ќе инвестира во електрични возила, така што до крајот на 2021 година ќе бидат понудени 39 вакви автомобили.

„Групата започнува со 29 верзии на електрични автомобили, а до крајот на оваа година ќе бидат додадени уште 10. До 2025 година ќе има по една електрична варијанта за секој модел.

Наш предизвик не е само да понудиме „чисти автомобили “, туку и оние што се достапни за нашите клиенти“, вели претседателот на групата.

Кина и Велика Британија

Што се однесува до кинескиот пазар, Таварес смета дека досегашните резултати на кинескиот пазар се разочарувачки. Меѓутоа, Групацијата во моментов го анализира проблемот за да види која е причината. За тој пазар формирале посебен тим чија задача е да понуди стратегија за победа. „Ние не исклучуваме ништо и ја чекаме анализата за да утврдиме кои се критичните точки, и што е проблемот. Дефинитивно мора да работиме повеќе и подобро “, прецизира Таварес.

На прашањето-дали ќе се намали производството во Велика Британија, поради што британските синдикати се многу загрижени, Таварес одговори дека Групацијата го чекала потпишувањето на договорот меѓу Велика Британија и Европската унија.

Новиот автомобилски гигант „Стелантис“ ќе лансира 39 електрични автомобили до крајот на годината

„Еден дел од производството ќе остане во Велика Британија, а тој договор е во согласност со инвестициите и производството на „Стелантис “ во Европа и во Велика Британија. Разгледуваме многу нови можности како што се инвестиции и електрични автомобили. Стратешката проценка треба да уследи по договорот: „Ќe видиме што ќе стори британската влада за да ја заштити националната автомобилска индустрија“, рече Таварес.

За време на прес-конференцијата, претседателот на „Стелантис“ неколку пати ја потенцираше улогата на владите на сите земји во кои е присутна Групата и дека нејзините инвестиции зависат од правилата на игра на одредени влади.

„Доколку правилата на играта се променат целосно и нашиот деловен модел е уништен. Тогаш, ќе мора да донесеме одредени одлуки затоа што нашиот простор за маневар ќе стане тесен. Па така, повторувам, „Стелантис“ е заштитен штит сè додека правилата се прифатливи “, нагласи Таварес.  Додавајќи дека одлуката во врска со враќањето на„ Пежо “во САД сè уште не е донесена. Тој исто така изјави дека „Stellantis“ не ја исклучува можноста за соработка со „Apple“, како и со сите други технолошки гиганти.

Генералниот секретар на торинскиот „Фиом“, Еди Лаци, по прес-конференцијата, по повод документот за добредојде на новата Група, рече: „Ова е нова реалност што работниците внимателно ја следат. А, ќе ја оценат по резултатите што ќе ги донесат на италијанскиот пазар.“

„Без оглед на сите уверувања, имаме причина да се грижиме. Бидејќи има премногу производствен капацитет на„ Стелантис“ во Европа. Поради тоа, предвидена е рационализација и мора да се направат одредени избори во наредните месеци. Ги развивме сите технолошки и професионални вештини за да продолжиме да играме важна улога во производството и технолошкиот развој на автомобили на меѓународно ниво.“

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.