Кога извршната директорка на компанијата Сузан Војчицки во личното обраќање на официјалниот блог на YouTube рече дека на креаторите на оригиналната содржина им биле исплатени повеќе од 30 милијарди долари во изминатите три години, малкумина беа изненадени од тие информации.

Компанијата „Алфабет“ заработи 56,9 милијарди долари во текот на последниот квартал од минатата година, и исклучителни 182,5 милијарди долари на ниво од целата 2020 година. Најголем придонес за ваквите резултати дава рекламирањето на „Пребарување на Google“ и услугите на YouTube.

Војчицки посочи дека YouTube придонел околу 16 милијарди долари во американската економија во 2019 година, што е еквивалентно на околу 345.000 работни места, според статистиката на Оксфорд Економикс.

YouTube разви неколку нови канали за приходи, така што ова може да се прочита низ крајните показатели. Имено, бројот на нови канали што генерираат заработка преку опцијата Super Stickers и Super Chat за време на преносите во живо е тројно зголемен во последните 12 месеци.

Од промените во блиска иднина, директорот на YouTube истакна дека оваа мрежа ќе создаде доброволни прашалници за сите креатори на содржини, со прашања во врска со нивната возраст, раса, пол, сексуална ориентација, етничка припадност, со цел подобро да ги разбере потребите на различности на YouTube заедници и создадете подобри услуги за сите.