-Прогресот кој вообичаено би траел еден век, благодарение на вештачката интелигенција (ВИ), ќе се случи за само пет години, што значително ќе влијае на тоа како потрошувачите ги перципираат брендовите. Мора да бидеме подготвени да влеземе во ерата на вештачката супериорна интелигенција во следните три до пет години, која ќе биде многу турбулентна и хаотична, беше кажано на Меѓународниот фестивал на креативност „Кански лавови 2025“кој собра 12.000 учесници на 200 предавања, со повеќе од 500 предавачи од целиот свет.

Креативност во ерата на вештачката интелигенција останува зад брендовите кои стануваат најдоверливи институции
Според Мустафа Сулејман, извршен директор за вештачка интелигенција во Мајкрософт, креативната индустрија ќе доживее големи промени со развојот на генеративната вештачка интелигенција.
„Развојот на вештачката интелигенција ќе ги намали и трошоците за производство на содржини и ќе ја преплави дигиталната сцена со бесконечни потоци од генериран материјал.
Ова ќе биде нов предизвик за брендовите кои ќе се запрашаат - како да се издвојат во масата на слична содржина. Стандардот за квалитет наскоро ќе достигне нови височини, што ќе се одрази и во односите со јавноста, кои ќе мора да одат на повисоко ниво кога станува збор за создавање приказни кои се прецизни и длабоко човечки“, нагласи Сулејман на панелот: „Вештачката интелигенција и иднината на креативноста“.
На фестивалот, водечките глобални стручњаци се согласија околу еден став: креативноста денес мора да се базира на емпатија, искуство и автентичност. Во последниве години, како што истакнува и извршниот директор на агенцијата Еделман, Ричард Еделман,- бевме сведоци на бранови на нестабилност: инфлација, технолошки скокови и општо губење на довербата во институциите.
Во таков контекст, сè повеќе луѓе - особено младите - се свртуваат кон брендовите и тоа не само за производите, туку и за смислата, стабилноста и чувството на припадност.
„Во свет каде што дури 70 проценти од членовите на Генерацијата Z веруваат дека медиумите не им ја кажуваат вистината, а половина од нив прескокнуваат оброци за да сврзат крај со крај, брендовите стануваат не само економски субјекти, туку и емоционални потпорни точки. Затоа брендовите денес се најдоверливи институции во општеството, а одговорноста за таа доверба лежи кај односите со јавноста. Луѓето повеќе не бараат само производи, туку нешто во што можат да веруваат. Оваа еволуција ги става комуникациите во преден план“, смета првиот човек на агенцијата специјализирана за односи со јавноста и комуникациски услуги.
Вештачката интелигенција прави голем скок на секои два месеци. Ова значи дека моделите што ги користиме денес ќе бидат речиси 600 пати помоќни за една година.
„Цврсто верувам дека во следните три години, речиси сигурно ќе влеземе во ерата на вештачката интелигенција и мислам дека нејзините последици за нашиот свет и за она што го прават компаниите ќе бидат длабоки. Значи, како бренд, треба да имате визија што инспирира - и за да ги привлечете најдобрите вработени и за да изградите силна база на потрошувачи. Вашата визија не мора да биде политичка. Секој бренд треба да биде промислен и одговорен, но без да прави компромиси со своите основни вредности и визија“, рече Ден Шулман, поранешен претседател на PayPal и сегашен директор на одборот на Just Capital.