„Ферари“ речиси на секои десет години претставува еден нов супер автомобил. Секој модел на производителот на автомобили од Маранело претставува и нова икона која ќе заслужи место во историјата. Тоа се случи со GTо, F40, F50, а ќе се случи и со штотуку претставениот „Ferrari“ F80, кое е и официјалното име на „супер автомобилот од соништата“.
Новото „Ферари“е најмоќниот автомобил што некогаш излегол од Маранело: има термички V6 мотор од 900 коњи, во пар со хибриден систем од 300 коњи. Практично, F80 комбинира 3,0-литарски V6 бензински мотор со хибриден систем како оној што се користеше во Le Mans победнички 499P. Ферари воведе електричен мотор во секој турбополнач за да ја направи испораката на енергија попрецизна и да ја зголеми реакцијата на F80 во секоја брзина. Комбинацијата на внатрешно согорување и заден електричен мотор, користејќи технологија од Формула 1, му дава на F80 до 1.200 коњски сили. Понатамошната употреба на електрификација со додавање на два мотори на предната оска значи дека F80 е способен за погон на четири тркала за да ги оптимизира перформансите додека активната суспензија се прилагодува на површината на патот. Ферари тврди дека F80 е лесен за возење во сите услови. И покрај недостатокот на V12 мотор, Ferrari вели дека ќе има карактеристична нота на издувните гасови и брчење на моторот, така што би можело да биде примамливо да се помине што е можно повеќе време зад воланот.Тоа е автомобил со максимална брзина од 350 километри на час и која достигнува брзина од 100 километри на час за 2,15 секунди, а 200 километри за 5,75 секунди.
Маранело предвиде вкупно 799 примероци кои веќе се продадени по цена од три милиони и 600.000 евра.
Моделот F80 е направен за две лица, но целата внатрешност наликува на автомобил за едно лице. Имено, иако има совозачко седиште, тоа е речиси невидливо кога ќе ја погледнете внатрешноста на автомобилот благодарение на бојата и положбата што го прави позатскриено од возачкото седиште.
Со фантастичен дизајн, ова „Ферари“ го напушта таканаречениот „антропоморфен изглед“ и двете предни светла повеќе не личат на две очи туку се сместени во еден вид црн визир.
Хибридниот систем на ова „Ферари“за прв пат вклучува електричен мотор кој е целосно дизајниран, тестиран и произведен во Маранело.
За разлика од некои хибриди, F80 не може да се вози само во електричен режим, наместо тоа можете да изберете помеѓу „Hybrid“, „Performance“ и „Qualify“. „Хибридниот“ режим е насочен кон ефикасност, „Перформанс“ е наменет за користење на патеката, но ја одржува батеријата наполнета околу 70 проценти, додека „Квалификување“ ги одзема работите чекор понатаму, дозволувајќи му на возачот да ја користи целата моќност. Двата режима фокусирани на перформанси имаат функција „Засилена оптимизација“ каде што F80 може да ги научи кривините на колото од почетниот круг и потоа автоматски да испорачува дополнителна моќност во соодветни моменти.
Дизајнот претставува комбинација од црвен горен дел изработен од титаниум, јаглерод и алуминиум и долен дел од обоени карбонски влакна и е претставен со сосема нова асиметрична форма. Тој е пет проценти полесен од LaFerrari, но и за 50 проценти поцврст.