Многу често, кога сакаме да утврдиме колку е ефикасно нашето производство, ја занемаруваме или едноставно не можеме да ја измериме продуктивноста на самите работници. Научниците кои го изучуват маркетингот креираа алатки за Лин филозофија и методологија „од долу-нагоре“. 

Времето е ограничен ресурс кој значително влијае на приходите и трошоците на секоја компанија и како такво, времето претставува сериозна област за оптимизација.

Некако, резултатите од опремата што ја користиме во производствениот процес веднаш ни се наметнуваат природно. Во тој случај, какви резултати и да се добијат, тие секако не се целосни, па затоа и не се реални.

Вообичаена заблуда е дека компаниите кои не се бават со производство не можат да ја измерат ефективноста на нивните процеси и на нивните вработени.

 Lin алатки за анализа

Затоа постојат многу ефикасни Lin алатки за анализа на кој било процес што се создадени и развиени од половината на минатиот век. Овие алатки првпат беа воведени во нашиот простор од тим експерти од Текор Консалтинг.

Современиот бизнис вклучува менаџмент врз основа на податоци, и без разлика на активноста на компанијата, секој процес што се одвива во работно време може да се подели на три основни активности.

Тоа се активности кои директно додаваат вредност на производ или услугата, активности кои директно не додаваат вредност, но се неопходни во даден процес и активности кои се чист отпад. За да ги менаџираме овие активности на адекватен начин, пред се мора да ги освестиме, а потоа да ги квантифицираме.

Не можеме да ја решиме ниската ефикасност на работниците ако не сме свесни на кој начин, во кој домен и колку всушност тој работник е ефикасен.

Кога велиме работник, мислиме на сите вработени. Мерењето на продуктивноста на работната сила всушност има за цел да ви помогне недостатоците во процесите на вашата компанија да ги претворите во вредности, а слабостите во предности.

 „Bottom to up“

„Bottom to up“ начинот на поставување на хиерархија на вработените во компанијата е многу важен фактор. Не само затоа што ги вклучува буквално сите вработени, туку и затоа што на секој вработен во таа компанија му дава еднаква шанса да се подобри.

Од аспект на односот меѓу работното време и работната сила, мерењето на продуктивноста е со цел да ги одреди добрите и лошите страни на процесот. Па, врз основа на анализите за што е можно пократко време, да можеме на најлесен и наједноставен можен начин да постигнеме подобри резултати.

На овој начин ја намалуваме цената на производите што ги пласираме, заштедуваме ресурси, а вработените ја напуштаат работата поодморени.

Ако на таа работа гледаме како на низа меѓусебно поврзани активности кои создаваат одредени производи, тогаш продуктивноста на трудот подразбира способност на поединецот да создаде одредена количина на добра под одредени услови, во дадена единица време.

Секој вработен со својата работа учествува во приходите и расходите на компанијата, па профитот несомнено се зголемува со растот на нивната продуктивност.