Како вашиот производ или услуга да стане бренд? Прашањето како да станете бренд во време кога сме опкружени со реклами и брендови е навистина тешко да се одговори. Постојат различни пристапи и можности  за да станете бренд, а меѓу нив се и овие пет клучни совети за градење бренд во текот на оваа година!

Кога започнувате бизнис, целта кон која треба да се стремите е да создадете препознатлив бренд. Тоа не е лесна работа, затоа ви ги пренесуваме најважните совети кои ќе ви дадат одговор на прашањето како да станете бренд.

Како вашиот производ или услуга да стане бренд?

 

Да се ​​биде нова компанија на пазарот не е лесна задача. Засенчувањето на веќе препознатливите брендови и привлекувањето на вниманието на купувачите и клиентите е предизвик, но не и невозможно. На почетокот најважно е да се истражува пазарот и да се слушаат клиентите. Секогаш гледајте на работите од перспектива на клиентите бидејќи на тој начин ќе се приближите до целната група.

Без разлика дали се работи за иновативен производ што сè уште никој го нема на пазарот или производ којшто е веќе добро познат и претставен од клиентите, најважен е маркетингот. Без успешен маркетинг, се чини дека вашиот бренд не постои.

Според неодамнешните истражувања, клиентите секогаш ќе посегнат по производ од бренд што го познаваат. Благодарение на рекламирањето во медиумите, големите компании ја постигнаа својата намера да создадат добро познат бренд.

Кога сте купувач и ви се допаѓа производ од една марка, веднаш ќе сакате да пробате повеќе од нивните производи. Во маркетингот се е засновано на психологија и затоа е важно да се запознаете со клиентите и нивните желби и мислења.

Кога не го рекламирате вашиот производ доволно или ефективно, тогаш е малку веројатно дека клиентите ќе се одлучат за него. Значи, тоа е суштината на маркетингот и градењето бренд.

Што е бренд и како да се направи бренд


Пред да навлеземе во најважните совети за креирање бренд, важно е да се знае неговото значење. Едноставно кажано, вашиот бренд ја дефинира целокупната перцепција на клиентите за вашиот бизнис.

За да продадете производ, покрај квалитетот, пакувањето и маркетингот, важна е и вашата деловна цел која ја претставувате пред јавноста. Исто така, клиентите претпочитаат брендови кои се еколошки свесни и водат општествено одговорен бизнис. Запомнете дека постапувањето со работниците е уште една многу борбена ставка на која потрошувачите сакаат да обрнат внимание.

Во последно време, општествено одговорниот бизнис е еден од најдобрите маркетери на брендот. Хуманитарните акции, помагањето на населението во ситуации како глобалната пандемија е еден од начините да се истакнете во морето на големите корпорации.

Потрошувачите не сакаат многу големи корпорации, тие претпочитаат компании кои имаат приказна и кои пристапуваат кон „обичните луѓе“. Без разлика колку е успешна вашата компанија, секогаш бидете поврзани со купувачите, бидејќи тие најмногу ја сакаат таа врска. Потсетуваме дека во креирањето на брендот и маркетингот речиси сè се заснова на психологија.

Еден од најбогатите луѓе во светот, основачот на Амазон, Џеф Безос вели дека бренд е она што другите луѓе го кажуваат за вас кога не сте присутни во собата.

Креирање на идентитет на бренд


Кога сакате да создадете бренд, важно е да имате препознатлив идентитет кој ќе ве издвои од другите компании.

Марката треба визуелно да се издвојува од конкуренцијата, за да привлече внимание на полиците. Тоа никако не смее да биде заборавено. Визуелните елементи играат важна улога бидејќи со нивна помош клиентите се сеќаваат на вашиот бренд.

Визуелните елементи вклучуваат:


  • Лого

  • Бои и фонтови

  • Маркетинг, рекламирање, огласување

  • Примероци и икони

  • Дизајн и печатење на пакување

  • Веб-страница


Логото е најважниот визуелен елемент. Со помош на него, клиентите ве идентификуваат. Треба да биде едноставно и впечатливо. Исто така, треба да биде во согласност со вашиот тип на бизнис.

Боите играат значајна улога бидејќи треба да привлечат внимание и да имаат порака. Кога креирате лого, обрнете внимание на значењето на боите.

Логото никако не треба да има слични карактеристики на веќе добро познат бренд на пазарот. Без разлика дали се работи за сосема различни деловни сфери и целни групи, избегнувајте сличности.

Тие предизвикуваат потрошувачите да го поврзат вашиот бренд со конкуренцијата.

Идентитетот на брендот е најважниот фактор за создавање на препознатлив бренд на пазарот. Затоа, ова е првиот чекор доколку сакате да создадете бренд кој е успешен и кој привлекува внимание.

Стратегија за брендирање и маркетинг план


Важен чекор во овој процес е стратегијата, прецизно дефинираните цели што сакате да ги постигнете.

Стратегијата на брендот ќе определи колку е различна, доверлива, незаборавна и допадлива за вашиот идеален клиент.

Ќе ја пренесе вашата цел, ветување, мисија, цел и начинот на кој ги решавате проблемите на луѓето.

Ова е првиот чекор што треба да го направите кога креирате бренд од темел, без разлика дали сега почнувате или веќе сте етаблирани на пазарот.

Можете да замислите стратегија за бренд како план за тоа како сакате светот да го гледа вашиот бизнис.

Ефективна и сеопфатна стратегија за бренд треба да ги вклучи следните компоненти како дел од процесот:


  • Откривање на брендот

  • Истражување на конкуренцијата

  • Целна публика

  • Гласот на брендот

  • Порака и приказна за брендот


Стратегијата на брендот е важен и основен дел од градењето на успешен бизнис и бренд. Ова е една од областите, која повеќето компании ја занемаруваат бидејќи веднаш посветуваат внимание директно во дизајнот и маркетингот.

Маркетингот е клучен фактор во градењето  на брендот


Маркетингот е еден од начините на кои компаниите или организациите ги истакнуваат и подигнуваат свеста за производите или услугите преку поврзување на вредноста и гласот на вистинската публика преку стратешка комуникација.

Во последните неколку години, зајакнувањето и развојот на имиџот на вашиот бренд може ефективно да се направи преку различни сфери на дигитален маркетинг.

Тие вклучуваат корисничко искуство (на вашата веб-страница), оптимизација и маркетинг на содржина, маркетинг на социјалните медиуми и е-пошта и платено рекламирање (PPC). Секако, не заборавајте и на традиционалниот маркетинг преку телевизија, радио, постери и билборди.

Сите овие елементи се клучни за развој на свесноста за брендот кај клиентите и нејзиниот раст на пазарот.

Идеален купувач на вашиот бренд и како да дојдете до замислениот клиент


Создавањето бренд се заснова на вистинско разбирање на личноста на клиентот.

Има неколку работи што треба да ги имате на ум кога го опишувате вашиот идеален клиент: возраст, пол, локација, приход и образование.

За да го опишете вашиот клиент подетално, можете да дефинирате кои се неговите мотивации, цели, желби, стравови и што бараат во брендот и производот.

Ова ќе ви помогне да се приближите и точно да ја одредите целната група.

Идентификувањето на целната публика за вашите услуги или производи е практика која ќе влијае и ќе има корист на сите области од процесот на градење на вашиот бренд, особено на маркетинг сегментот.

Сакате вистинската личност да ја консумира вашата содржина, да кликне на вашите реклами, да се претплати на вашата листа на е-пошта. Овој процес дефинитивно ќе ве приближи до потрошувачите!

Исто така, најважно е секогаш да бидете запознаени и поврзани со клиентите. Присуството и свесноста за состојбите на пазарот е дел кој не треба да биде претставен само на почетокот на креирањето на брендот.

М.Б