Зошто на компаниите им е потребен креативен лидер? Во ова време на Ковид-19, една од нај дискутираните теми, освен здравјето, е економијата. Додека некои држави се повторно отворени, други останаа затворени или повторно ќе се затворат во следните месеци поради новиот бран. Како резултат на тоа многу бизниси, особено малите компании, претрпеа големи проблеми. Многумина се обидоа суштински да се прилагодат преку ноќ а, оние кои не беа во можност да го сторат тоа, се најдоа затечени. Креативноста сега во несигурноста на ова време, како и иднината, може да биде поважна од кога и да било порано.

Креативниот начин на размислување кон сопствениот бизнис или кон компанијата за која работите може да направи разлика помеѓу успехот и неуспехот во овие кризни времиња. Вообичаено практичните луѓе, сопственици на деловни активности можат да ги преживеат овие економски тешкотии - и оние што доаѓаат - со размислување надвор од кутијата, па можеби дури и да откријат начини на раст.

Креативноста и бизнисот


Зошто на компаниите им е потребен креативен лидер?

Успешните претприемачи дејствуваат совршено спојувајќи ја креативноста и бизнисот. Ефективните претприемачи можат да забележат нерешан проблем и потоа да изградат компанија за да го решат. Тие научија да ја комбинираат големата слика или проблемот и дневната слика или спецификите на деловното работење.  Сериските претприемачи велат  дека е потребно многу работа и вежба за да може да се искомбинираат овие вештини. Честопати, проектите пропаѓаат. Но, понекогаш полетуваат. Додека претприемачите се фалат за нивната почетна иновација, искусните понекогаш ја превидуваат можноста да ја одржат таа креативност. Без разлика дали сте млад претприемач или некој кој е сопственик на мала компанија со децении, Ковид-19 ја засили потребата да се претпостави креативното размислување. Се покажавте инвентивен кога основавте компанија за решавање проблем или давање услуга, зошто да ја занемарите вашата фантазија сега?

Како влијае креативноста врз вашиот бизнис откако ќе се контролира пандемијата? На крајот на краиштата, овие навистина се исклучителни околности. Но, овие времиња делуваат и како екстремен пример за промена. Штом се вратиме во „нормалното“, кога и да е тоа, сепак ќе доживееме предизвици.  Деловните активности, секогаш се проследени од подеми и падови.

Успешни компании не се оние кои не наишле на пречки, туку тие што можат да ги надминат. Иднината секогаш држи одредено ниво на непознато.

Верувам дека креативноста е алатка број еден што може да ви овозможи да ги прилагодите и освоите тешкотиите. Ако можете да најдете начин да ја цените креативноста во вашиот деловен модел, тогаш можете да бидете одлични, дури и во тешки времиња.

Зошто на компаниите им требаат креативни лидери во работата


Во 2019 година, LinkedIn ја прогласи креативноста за „најважната вештина на светот“. Светскиот економски форум (СЕФ) го постави на третото место на списокот со „10 вештини што ви се потребни за да напредувате во Четвртата индустриска револуција“. Изненадувачки, тоа не е наука за податоци или вештачка интелигенција, туку нешто многу помеко: креативност.

Без разлика дали сте претприемач, голема компанија или соло креативна личност, тоа е она што ве прави да се истакнете“

Сепак, многу водачи не успеваат да го негуваат овој суштински квалитет - и во рамките на сопственото раководство и во рамките на нивните организации.

Едно истражување, на пример, открило дека 75 отсто од возрасните веруваат дека не „живеат според својот креативен потенцијал“ и дека се „под притисок да бидат повеќе продуктивни отколку креативни на работа“. Ова не е патот напред во нашата идна економија. За лидерите на кои им треба убедливост, еве три начини на кои тие можат да имаат корист од приоритет на креативноста.

Според истражувањето на „Adobe“ и „Форестер Консалтинг“, креативните компании „имаат поголема веројатност да пријават водечка позиција на лидер на пазарот со поголем удел на пазарот од нивните конкуренти“.

Во следните години, верувам дека оваа предност во креативноста само ќе расте . факт со кој се согласува и Ворен Бергер, автор на „Поубаво прашање“.

„Сега, повеќе од кога било, креативноста е конкурентна алатка што ќе направи разлика“, рече тој. „Без разлика дали сте претприемач, голема компанија или соло креативна личност, тоа е она што ве прави да се истакнете“.


Креативноста е неопходна во бизнисот затоа што е диференцијатор


За лидерите кои би сакале да ја поттикнат креативноста меѓу своите тимови и самите себе, со што ќе ја дизајнираат своја иднина, постојат различни стратегии. Тие би можеле да ја наградат креативноста (како наградата „Осмели се – обиди се“  на Тата); Би можеле да доделат креативно време (како што е правилото на Google за 20 отсто); Да дизајнираат креативни работни простори; Да имаат приоритет на брзи одлуки и секогаш да поставуваат прашања на отворено.

Тие, се разбира, може да ангажираат разновидни тимови, што може да доведе и до поголема креативност.

Креативноста е повик. Иновативноста е горлива желба. Прилагодливоста е лична одлика.

Доколку креативноста  е во вашиот фокус повелете на интерактивна три часовна работилница на тема: „Креативно лидерство“, во организација на ПАВ„Анторис“.

Работилницата ќе се одржи на 09.07.2021 (петок) од 13.00 до 16.00 часот

Пријавување на линкот: https://bit.ly/3xluvEH - Котизација: 3.690,00 денари.

Секој учесник ќе добие сертификат за учество и материјали од работилницата.